tisdag, maj 01, 2012

1:a Maj, smärtfull dag ..


Idag är det en speciell dag för mig och mina nära och kära.
Min avlidne brors födelsedag. Men i mitt hjärta så firar jag dig fast du är  i himlen.

Kommer så väl ihåg att vi alltid gick på tivoli i Uppsala på din födelsedag när du va liten åhh va du älskade det.

Är så glad att du fanns i mitt liv fast det inte va en dans på rosor.
Idag skulle du fyllt 31 år älskade lillebror. Du sa alltid att du inte trodde du skulle leva längre än till du var 27 år.
Och varje dag, månad och år var "bonus" sa du.

Idag år det tårarna sorgens och saknadens dag. Men i mitt hjärta Christian så vet jag att du har det bättre där du är nu.

Grattis älskade Christian..
Tills vi ses igen..det gör vi.
Många kramar Kattis

4 kommentarer:

  1. har vært på graven å satt på ny lykt og skal ned igjen,nå med alle sammen. ser dere snart igjen. <3 lene

    SvaraRadera
  2. Vi ska ta turen dit nästa gång vi är i Oslo.
    Tusen tusen tack för kommentaren Lene.
    Kram

    SvaraRadera
  3. =) fint der nå =) Malin o farmor plantet blomster =) trist men godt på samme tid

    SvaraRadera
  4. Varma kramar i efterskott, har inte läst förän nu.
    Kram Carina

    SvaraRadera