fredag, juni 01, 2012

1 Juni..

                                                          

                                                Godmorgon...                

   Sommarmånaden har börjat 1 JUNI .                                                    

Så har min kära sambo födelsedag 39 år GRATTIS älskling.
Älskar dig överallt annat på denna jord och barnen förstås. Du är alltid glad, världens mest omtänksamma människa. Vi har varit tillsammans i 18 år ställt upp för varandra i alla lägen för vi har verkligen inte haft det lätt alla ggr här i livet.

Och idag börjar du på ett nytt jobb, spännande värre.
You and me forever and ever

Kram till alla er där ute 

2 kommentarer:

  1. Jag älskar dig också min kära Katarina..Ja, gud ska veta att vi har varit igenom allt möjligt och vår resa under 18 år har inte varit en motorväg direkt..

    MEN, jag tror ändå att allt som vi varit igenom trots allt har hållit ihop oss. Och jag vet att vi kommer att hålla ihop även när vi sitter där på ålderns höst, rynkiga och med varsin käpp. Men, vi har ju också 2 fantastiska barn som ger oss mycket glädje, eller hur..!

    Tack för att du finns Kattis, jag älskar dig mer än du tror, och mer än jag ibland visar dig.. Men, du är min älskade och jag har alltid älskat dig.!

    Dagens ord på vägen...

    "En rak väg genom livet är som en motorväg, förutsägbar och tråkig, MEN en krokig väg genom livet leder alltid fram till något fantastiskt."

    Med dessa ord vill jag bara säga tack för dina fina ord, och jag älskar dig..!!! You and me.!

    GABBE

    SvaraRadera
  2. Ni är väl för underbara båda två, jag bara ryser.
    Njut av och med varandra.
    Hoppas vi kan ses snart.
    Kramar i massor till er båda

    SvaraRadera