fredag, juni 15, 2012

Glädje, tårar och skratt.

Tjenixen allesammans.

Lite om vår morgon... Började med att jag såg fel på kl. imorse gick upp 1 timme för TIDIGT. Sen kl. 6 gick strömmen hela eller delar av Årjäng var strömlösa några timmar tur att jag hann dra i mig 2 koppar kaffe iallafall. En dag som denna EXAMEN och allt. Skulle rätta ut håret på Emma och det gick ju åt pipan själv så såg man ut som .......i håret!!! Fick stå framför sovrumsfönstret och sminka oss där det var någonsålunda ljust med varsin liten spegel, jaja allt går bara man vill.

Då har man fällt några tårar idag (tur att jag stoppade ner lite papper i fickan.)

Har faktiskt inte varit på svensk avslutning på 9 år så det var lite speciellt när de sjöng Den blomstertid nu kommer. Då kom tårarna. Dom sjöng så fint. En tjej i Emmas klass spelade piano och sjöng "Higher" helt själv gud så duktig hon var strongt gjort. Tänk att lilla Emma (hon är bland de kortaste i klassen) ska upp i 7:e klass högstadiet Oh my god säger jag bara. Liten blir stor.

Nu har de ett välbehövligt långt sommarlov som de ska fylla med goda minnen!

Nu känner jag kaffedoften så ni får ha en underbar fredagskväll ..

Kram K.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar